فروشگاه کاکسا

درباره سایت
فروشگاه اینرنتی کاکسا-خرید اینترنتی-خرید پستی ارزان قیمت-سفارش-اصل-با کیفیت

قلیان مسافرتی استوانه ای | همراه و کوچک
بازدید : ۳۱۱۵ تا

قلیان مسافرتی استوانه ای همراه-خرید پستی قلیان مسافرتی استوانه ای همراه-فروش قلیان-سفارش-خرید اینترنتی قلیان مسافرتی ارزان قیمت

سلام عزیزان

قبل از هر چیز از تمامی کسانی که وبسیات کاکا را دنبال می کنند و در وبسایت نظر می دهند کمال تشکر رو دارم. در هر صورت این همکاری برای ما ارزنده است. 

دوستان خوبم امروز قصد معرفی محصولی را داریم که برای تفریح استفاده می شود. گاها می بینیم که در پارک ها از این کالا استفاده میگردد.

 در واقع یکی از تفریحات مورد پسند اکثر جوانان ایرانی استفاده از قلیان حین مسافرت می باشد. البته تصوری که همه ی ما از قلیان داریم یک شی باریک بلند است که بعضی از جاهای آن کمی کلفت است و ذغال را روی آن قرار می دهیم. سپس دود به وسیله ی لوله ی آن خارج می شود. 

قلبان مسافرتی که امروز برای خرید روی وبسایت کاکا قرار داده ایم. یک ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را از سایر نمونه ها متمایز میکند. و آن طراحی و شکل زیبای ظاهری منحصر به فرد دستگاه است.

این دستگاه به صورت استوانه ای با طول ۳۰ سانتی متر و در عرض ۱۰ سانتی متری طولید شده است و به گونه ی جالب هنر و صنعت را با یکدیگر یکی کرده است.

ویژگی های قلیان مسافرتی استوانه ای

سبک و قابل حمل

بسیار شیک و هنرمندانه

طول ۳۰ و قطر ۱۰ سانتی متری

مناسب برای هدیه دادن به دیگران

بسته بندی بسیار شیک و ارزان دستگاه

قلیان مسافرتی
خرید پستی
خرید قلیان کوچک مسافرتی


قلیان همراه
 
خرید پستی

دوستان چنانچه تمایلی به خرید قلیان مسافرتی استوانه ای شکل دارید همین الان روی گزینه ی خرید پستی زیر کلیک نمایید.

خرید پستی

ادامه مطلب
caka
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید