فروشگاه کاکسا

درباره سایت
فروشگاه اینرنتی کاکسا-خرید اینترنتی-خرید پستی ارزان قیمت-سفارش-اصل-با کیفیت

بازی فکری دومینو-300 تکه ای فکرانه
بازدید : ۱۲۲۳ تا

بازی فکری دومینو-خرید بازی فکری دومینو-قیمت بازی فکری دومینو-ارزان قیمت-اصل-اسباب بازی-کودکان

دومینو چیست؟

دومینو یک بازی جذاب است که از کنار هم چیدن مهره های مستطیلی شروع می شود. جنس این مستطیل ها مختلف است و وقتی شما آن ها را کنار یکدیگر قرار می دهید طرح های خلاقانه ای به وجود می آید. همه ساله فستیوالی تحت این عنوان برگزار می گردد و علاقمندان می توانند شکل های مورد نظر خود را خلق نمایند.

در نظر داشته باشید که ارزش مسابقه ترکیب هنر و خلاقیت است

ویژگی های بازی را به همراه تصاویر در زیر قید کرده ایم




 اندازه و وزن قطعات این دومینو مطابق با استاندارد جهانی ساخته شده است. یکی از خصوصیات بازی دومینو‌ی «فکرانه» کیفیت خوب قطعات آن است. از فواید بازی دومینو این است که به تقویت مهارت ریاضیات با کمک به توسعه‌ی قدرت تشخیص اشکال، اندازه‌ها، زوایا و تجانس کمک می‌کند. 

همچنین به کمک دومینو می‌توان با ساخت ‌اشکال، بناهای تاریخی سرزمین‌ها و ساخت نمادهای فرهنگ‌های مختلف در رنگ‌بندی‌های متنوع، مهارت‌های هنری و اطلاعات اجتماعی را افزایش داد. 
خرید پستی

همه‌ی افراد از سنین کم تا افراد مسن می‌توانند از این بازی لذت ببرند. این مجموعه داخل یک پک در دار پلاستیکی دسته‌دار، برای حمل راحت قطعات عرضه می‌شود.



خرید پستی

ادامه مطلب
caka
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید