فروشگاه کاکسا

درباره سایت
فروشگاه اینرنتی کاکسا-خرید اینترنتی-خرید پستی ارزان قیمت-سفارش-اصل-با کیفیت

ست سرویس بهداشتی ۶ تکه ونتا venta
بازدید : ۱۱۰۴ تا

سرویس بهداشتی شش تکه-ست سرویس بهداشتی-سرویس بهداشتی ۶ تکه ونتا-خرید پستی سرویس بهداشتی ارزان قیمت-اصل

 لوازم خانه اهمیت زیادی دارند . خانه بدون وسایلش خالی است و خانه ی خالی شبیه به خانه ی ارواح است. در هر خانه ای بهداشت مهم ترین اولویت را دارد. بهداشت خانه را هم در نظر خودتان و هم در نظر مهمانانتان زیباتر جلوه می دهد. ما حتی در دستورات دینی خود به نظافت و بهداشت بسیار توصیه شده ایم.

تا جاییکه ایمان ما را با درجه ی نظافت ما سنجیده اند و گفته اند پاکیزگی از ایمان است‌. یکی از محصولات بهداشتی ست ونتا است که امروز قصد معرفی این ست بهداشتی را داریم:

ست سرویس بهداشتی 6 تکه venta

چنانچه میخواهید برای بهداشت منزل خود ستی کاربردی و درجه یک داشته باشید ما ونتا را به شما پیشنهاد می کنیم که انتخابی آرمانی است. رنگ بندی جالب آن و همچنین طراحی چند ضلعی استفاده شده در ست باعث شده است با توجه به رنگ کفپوش های منزل خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید . سطل درداری که در این ست قرار گرفته، 26 سانتی‌متر ارتفاع دارد. این سطل، جک‌دار طراحی شده تا به‌آسانی باز و بسته شود. داخل سطل، محفظه‌ی پلاستیکی دسته‌داری قرار دارد که شست‌وشو و نظافت آن را برای شما ساده‌تر می‌کند. یک برس توالت‌شوی به همراه محفظه‌ی نگه‌دارنده، یک پمپ مایع دستشویی، یک جا‌صابونی، یک لیوان و یک جا‌مسواکی از دیگر اقلام کاربردی این ست هستند که با قراردادن آن‌ها در سرویس بهداشتی خانه، فضای این محیط مرتب‌تر و زیباتر از همیشه به نظر می‌رسد. این ست از پلاستیک مرغوب ساخته شده و بسیار بادوام است. تمامی اقلام طرح ventaقابلیت شست‌وشو دارند و می‌توانید با خیالی آسوده آن‌ها را بشویید. این ست زیبا و باکیفیت از تولیدات شرکت همارا است که محصولات خلاقانه و کاربردی خود را با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

• ست سرویس بهداشتی 6 تکه شامل ‏:‏
• یک عدد سطل پدالی دو جداره
• یک عدد فرچه شستشو
• یک عدد جای مایع دستشویی
• یک عدد جا مسواکی
• یک عدد جا صابونی
• یک عدد لیوان
• از جنس پلاستیک
خرید پستی




 
خرید پستی
ادامه مطلب
caka
موافقین۰ مخالفین۰
جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید