فروشگاه کاکسا

درباره سایت
فروشگاه اینرنتی کاکسا-خرید اینترنتی-خرید پستی ارزان قیمت-سفارش-اصل-با کیفیت

قمقمه کتابی-قمقمه های کتابی سایز بزرگ
بازدید : ۱۵۵۱ تا

قمقهمه کتابی-خرید اینترنتی قمهقمه  طرح کتابی-خرید پستی ارزان قیمت قمقمه-سایز بزرگ

سلام دوستان-همان طور که میدانید هر انسانی و به طور کلی هر موجود زنده ای برای زنده ماندن نیاز به آب دارد. آب آشامیدنی یک نعمت بزرگ است که بدون آن حیات موجودات امکان پذیر نخواهد بود.

ذکر این نکته حائز اهیمت است. که آب همان قدر که دسوت موجودات است میتواند فلاکت بار باشد. بسیاری از انگل ها و میکروب ها و بسیاری از بیماری ها از طریق آب منتقل می شوند.

پس بهتر است برای نگهداری آن فکری بکنیم. در بهترین حالت می بایست آب را در طروف در بسته نگهداری کرد و آن را  از نور آفتاب دور نگه داشت.

تصاویری که در زیر می بینید یک بطری شکیل و زیبا را برای نگهداری آب نشان می دهد. این بطری زیبا یک قمقمه سایز بزرگ است که به طرح کتابی معروف می باشد.

قمقمه های کتابی سایز بزرگ

در پنج رنگ بسیار زیبا
از جنس Pvc نشکن
حجم 380 میلی لیتر
ابعاد 13x21
ضخامت 3
خرید پستی

خرید پستی
ادامه مطلب
caka
موافقین۰ مخالفین۰
سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید