فروشگاه کاکسا

درباره سایت
فروشگاه اینرنتی کاکسا-خرید اینترنتی-خرید پستی ارزان قیمت-سفارش-اصل-با کیفیت

آبکش چرخشی خرید پستی
بازدید : ۱۲۱۱ تا

خرید پستی آبکش چرخشی-خرید اینترنتی آبکش چرخشی-قیمت آبکش چرخشی-آبکش ارزان-آبکش اصل

دیروز وقت ناهار متوجه وجود وسیله ای در خانه شدم که برای خودم جالب به نظر می رسید. یه آبکش بود وقتی آب داخل اون آبکش ریختم متوجه شدم آب از پایین ظرف بیرون نمی ریزه.

در هر صورت طراحی وسیله ی مورد نظر به این شکل بود و به نظر خودم خیلی جالب به نظر میرسید.جنس آبکش از پلاستیک بود و برای تخلیه ی آب کافی بود چرخیده بشه 

من بعد از اینکه وسیله ی مورد نظر رو توی آشپزخانه ی خودمون دیدم تصمیم گرفتم در فروشگاه خودم تبلیغ کنم شاید خیلی ها باشن که به این آبکش نیاز داشته باشن

آبکش چرخشی سایز قطر 24 سانتی متر درجه یک

kase3 kase

آبکش چرخشی با کیفیت عالی و رنگ سبز درجه یک سایز قطر 24 سانتی متر

 
خرید پستی
ادامه مطلب
caka
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید